Empties..empties..empties!

Ώρα να σου δείξω μερικά empties που ψάχνουν απεγνωσμένα την είσοδο στη σακούλα σκουπιδιών μου. Τα κρατώ καιρό, όμως νομίζω ήρθε η ώρα να ...

Ώρα να σου δείξω μερικά empties που ψάχνουν απεγνωσμένα την είσοδο στη σακούλα σκουπιδιών μου. Τα κρατώ καιρό, όμως νομίζω ήρθε η ώρα να σου μιλήσω αναλυτικά γι' αυτά και να τα αποχωριστώ μια και καλή.

Ξεκινώ από τα πιο ενδιαφέροντα λοιπόν. Το stay all day concealer από την Essence στην απόχρωση 20 soft beige στο έχω δείξει ουκ ολίγες φορές. Μου προσφέρει την κατάλληλη φωτεινότητα κάτω από τα μάτια και σε συνδυασμό με ένα καλυπτικό concealer μου κρατάει όλη μέρα. Το αγοράζω κάθε φορά που τελειώνει. Η μάσκαρα της Golden Rose Sexy Black έρχεται σε μια πανέμορφη συσκευασία με σιλικονούχο βουρτσάκι. Μου προσέφερε πολύ καλό όγκο και διαχωρισμό στις βλεφαρίδες μου αλλά μετά από κάποιες ώρες μου κάνει κομματάκια, γι αυτό και δε θα την προτιμήσω ξανά. Επόμενη η μάσκαρα της Maybelline Lash Sensational. Δε θα πω τίποτα γι' αυτή τη μάσκαρα. Εάν θες να δεις την εφαρμογή της στις βλεφαρίδες μου μπορείς να επισκεφτείς το αντίστοιχο άρθρο μου. Η Telescopic από τη Loreal θα έλεγα ότι είναι από τις πιο αγαπημένες μάσκαρα που υπάρχουν εκεί έξω. Υπέροχος διαχωρισμός και μήκος. Το liposan από την Castalia είναι ένα ενυδατικό προϊόν με όμορφο άρωμα αλλά δε συγκρίνεται με άλλα πιο ενυδατικά οπότε δε θα το ξαναπροτιμήσω.

Η μάσκα αργύλου από την Avon είναι ένα ικανοποιητικό προϊόν, μα δε συγκρίνεται με την ίδια από Apivita που είναι εξίσου στα empties μου. Οπότε Apivita και πάλι Apivita. Το scrub προσώπου από Apivita με βερύκοκο είναι ένα λεπτόκοκο gel, το οποίο σου προτείνω μόνο αν δεν έχεις ακμή στο πρόσωπο. Οι κόκκοι του είναι τραχοί αλλά εγώ το βρίσκω ιδανικό για την επιδερμίδα μου. Την κρέμα προσώπου για ματ αποτέλεσμα από τη Frezyderm την έχεις δει πολλές φορές σε εμένα. Αγαπημένη και ιδανική για πριν το μακιγιάζ. Αποφάσισα, όμως, πλέον να χρησιμοποιώ πιο ενυδατικές κρέμες ημέρας πριν το μακιγιάζ, ώστε να ''στρώνει'' πιο εύκολα το foundation. Εάν όμως είσαι κοπέλα που δε βάφεται το πρωί, η κρέμα αυτή θα σε κρατήσει matte για αρκετές ώρες. Όσον αφορά τη λοσιόν από την Avon που διατείνεται ότι βοηθά στο να απομακρύνει τα σπυράκια, θα σου πω πως είτε πάρεις οινόπνευμα είτε αυτό, είναι το ίδιο. Οπότε ένα μεγάλο όχι σε αυτό το προϊόν που πετάω έχοντάς το χρησιμοποιήσει ελάχιστα.

Το ultra gel top coat από την Essence, ενώ τον πρώτο καιρό βοηθούσε το βερνίκι μου να στεγνώνει γρήγορα και η διάρκεια του μανικιούρ μου ήταν πολύ καλή, όσο περνούσε ο καιρός άρχισε να ξηράινεται. Δεδομένου ότι είναι ένα οικονομικό προϊόν θα το ξαναπάρω με την πρώτη ευκαιρία και ας προλαβαίνω να το χρησιμοποιώ λίγο παραπάνω από τη μέση. Το dry shampoo από την Klorane στο έχω δείξει και σε προϊόντα που δε θα ξαναγοράσω. Δε βρίσκω να βοηθά στην απορρόφηση της λιπαρότητας της τρίχας και η τιμή του είναι τσιμπημένη σχετικά με τα Batiste που κάνουν την ίδια δουλειά. Για το σαμπουάν της Timotei θα πω πως δεν προσφέρει τίποτα στα μαλλιά. Ούτε ενυδάτωση, ούτε τίποτα. Επόμενο είναι το αποσμητικό τη Fa. Δε συνηθίζω να γράφω για αποσμητικά αλλά για το συγκεκριμένο έπρεπε να σου μιλήσω. Μυρίζει έντονα οινόπνευμα, υποθέτω για να εξατμίζεται γρήγορα, όμως αν μετά το ξύρισμα τοποθετήσεις αυτό, το τσούξιμο είναι ανυπόφορο. Οπότε όχι. Το scrub σώματος από τη Loreal είναι ένα χοντρόκοκκο scrub, το οποίο βρήκα να μου ταιριάζει αρκετά. Εάν κατέβει λίγο η τιμή του ή το βρω σε προσφορά θα το ξαναπροτιμήσω. Τελευταίες οι ταινίες Veet. Τις δείχνω μόνο και μόνο γιατί τις αγόρασα από τα Oggi στο 70% λιγότερο από την τιμή στα super-market. Αποτελεσματικότατα και οικονομικά.


Αυτά λοιπόν ήταν τα σκουπίδια μου. Σου αρέσουν τέτοια άρθρα ή είναι υπερβολικό να δείχνω τις άδειες μου συσκευασίες; Περιμένω να μου πεις την άποψή σου.


Μέχρι το επόμενο άρθρο στο La Beaute d' Effie,
να περνάς όμορφα και να χαμογελάς!
xxx

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. "Η μάσκα αργύλου από την Avon είναι ένα ικανοποιητικό προϊόν, μα δε συγκρίνεται με την ίδια από Apivita". δεν μπορούσες να με βρεις πιο σύμφωνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τη lash sensational και την telescopic θέλω τοοοοοοσο πολύ να τις δοκιμάσω, αλλά έχω καμια δεκαριά που πρέπει να χρησιμοποιήσω πρώτα!! Φιλάκια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα. εγώ το είπα στον εαυτό μου! δε θα έχεις πολλές. Μία και καλή. και όταν τελειώνεις θα βάζεις πλώρη για νέες ανακαλύψεις. χαχα. φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πολυ ομορφο αρθρο. Σε μενα αρεσουν πολυ τα empties και να τα συνεχισεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images