My 11 (?) favourites of all year♥

 Το νέο έτος μας έχει καλωσορίσει εδώ και δέκα ημέρες, αποχαιρετώντας το παλιό που εμένα προσωπικά μου άφησε και γλυκές αλλά και πικρές ανα...

 Το νέο έτος μας έχει καλωσορίσει εδώ και δέκα ημέρες, αποχαιρετώντας το παλιό που εμένα προσωπικά μου άφησε και γλυκές αλλά και πικρές αναμνήσεις. Κάθε χρονιά εξάλλου έχει τα πάνω της και τα κάτω της.
 Είμαι λοιπόν σήμερα εδώ να σου μιλήσω για τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα μέσα στο 2015, τα οποία δεν είναι 15 αλλά 11. Είναι έντεκα αλλά διαλεγμένα με αγάπη καθώς δε με έχουν απογοητεύσει ποτέ και περιορίστηκα σε αυτά για να τους δώσω μεγαλύτερη αξία.
Επέλεξα να ξεκινήσω από την περιποίηση του προσώπου, καθώς είναι το Α και το Ω.
Πρώτο αγαπημένο από την αρχή του χρόνου που πέρασε είναι το τζελ ντεμακιγιάζ από την Erre Due. Ξεβάφει τέλεια με ένα πάτημα της αντλίας με το αποτέλεσμα να διαρκεί για πολύ καιρό. Προχωρώ στη μάσκα με ροζ άργυλο από την εταιρία Apivita. Καθαρίζει υπέροχα την επιδερμίδα, δεν την αφυδατώνει και σίγουρα την προτιμώ περισσότερο από την πράσινη άργυλο που είναι εξίσου αγαπημένη. Κάθε βράδυ, με εξαίρεση τους καλοκαιρινούς μήνες, αντί της ενυδατικής μου, χρησιμοποιούσα το ξηρό λάδι 3σε1 από την Messinian Spa. Το άρωμά του με χαλαρώνει έπειτα από μια κουραστική ημέρα και το πρωί που ξυπνάω το πρόσωπό μου είναι πολύ πιο απαλό και καθόλου μα καθόλου λιπαρό. Για να μάθεις αναλυτικότερα γι' αυτό το προϊόν μπορείς να μπεις εδώ. Συνεχίζω ακόμα να το χρησιμοποιώ και δε νομίζω να σταματήσω ποτέ. Για το τέλος άφησα τον αφρό καθαρισμού από την The Basics. Είναι ο δεύτερος που τελειώνω και σου έχω ξαναμιλήσει αναλυτικά γι' αυτόν εδώ. Δε θα πω παραπάνω για να τα διαβάσεις καλύτερα στο αντίστοιχο άρθρο.
Ένα πολύ αγαπημένο προϊόν για να κάνω φωτοσκιάσεις στο πρόσωπό μου είναι το kit από την Maybelline. Η bronzer πούδρα είναι ιδανική για το χρώμα της επιδερμίδας μου τώρα το χειμώνα. Είναι ένα ανοιχτόχρωμο καφέ που έχει πολύ καλή διάρκεια. Η highlighter shade είναι αδιάφορη καθώς δε τη βρίσκω καθόλου αποδοτική. Η συσκευασία έχει μέσα καθρέπτη αλλά και ένα πινέλο, το οποίο είναι κακής ποιότητα, γι αυτό και το χρησιμοποιώ σε εξαιρετικές περιπτώσεις.Επόμενο αγαπημένο το longlasting lip color από τη Radiant. Είναι ένα φοβερό χρώμα το οποίο κρατά πολλές ώρες πάνω στα χείλη. Αν θέλεις να βγεις για φαγητό δε στο προτείνω γιατί φεύγει εύκολα. Η twist eyeshadow του Korres στην Golden απόχρωση ήταν ένα ακόμα αγαπημένο. Ιδανική να φορεθεί μόνη της είτε σε συνδυασμό με άλλες σκιές, όπως αυτή που σου δείχνω από Estee Lauder. Μια υπέροχη χρυσή απόχρωση, την οποία χρησιμοποίησα πολύ το καλοκαίρι αλλά και σε ιδιαίτερες περιστάσεις του υπόλοιπου χρόνου. Η πούδρα της Mac ήταν ένα ακόμα αγαπημένο. Ούτε γι' αυτή θα σου πω περισσότερα γιατί στα έχω πει αναλυτικά στο προηγούμενο άρθρο. Τελευταία δύο αγαπημένα η μάσκαρα από Maybelline Lash Sensational, η οποία μου δίνει τέλει διαχωρισμό, μαύρο αποτέλεσμα (εδώ θα δεις το αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες μου) και μήκος και το infallible 24h- matte foundation από τη L'oreal. Μεσαία κάλυψη, η οποία χτίζεται, με πολύ καλή διάρκεια και σε συνδυασμό με πούδρα αργώ να εμφανίσω λιπαρότητα.

Αυτά ήταν λοιπόν τα πολύ- πολύ αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς για το 2015 και ανυπομονώ να ανακαλύψω καινούργια μέσα στο 2016.
  Θέλω να μου πεις κάτω στα σχόλια ποιο ήταν το δικό σου αγαπημένο προϊόν.

Μέχρι το επόμενο άρθρο στο La Beaute d' Effie, 
μην ξεχνάς να χαμογελάς
xxx

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Πολύ όμορφο post!:) Το κραγιόν Radiant και μένα μου αρέσει πάρα πολύ, έχει πολλά χρώματα! Επίσης θέλω πολύ να δοκιμάσω την lash sensational! Φιλάκια!!

    Εύα x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι μια πολύ καλή και σχετικά οικονομική mascara, οπότε με την πρώτη ευκαιρία (με τις πρώτες προσφορές για να το πω καλύτερα) στη συστήνω ανεπιφύλακτα :*

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά αγαπημένο Εφάκι :)

    Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου! Την lash sensational της έχω και εγώ και μου αρέσει πάρα πολύ. Βέβαια διαφέρει πολύ λίγο στην συσκευασία της με την δικιά σου, αλλά νομίζω πως είναι η ίδια!
    Επίσης αγαπημένη μου είναι η twist eyeshadow του Korres στη ροζ-gold απόχρωση!

    Φιλάκια πολλά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θέλω πολύ να δοκιμάσω αυτή την απόχρωση που λες από τον korres! ναι την έχεις σε άλλη συσκευασία γιατί η δική μου είναι η ανανεωμένη φόρμουλα που δίνει και καλά πιο πολύ μαύρο χρώμα. Επειδή έχω δοκιμάσει και τις δύο μου φαίνονται το ίδιο πράγμα. Φιλάκια όμορφο κορίτσι :*

      Διαγραφή
  3. Τελευταία έχω αρχίσει να γίνομαι junkie με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και έχει 2 εταιρίες που θέλω να τις δοκιμάσω! The basics και messinian spa <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω να το κάνεις και ανυπομονώ να διαβάσω εντυπώσεις σου !!!! :D <3

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά, Έφη, με πολλά πολλά ακόμη αγαπημένα! Πολύ όμορφο post και εξαιρετικές επιλογές. Η μάσκα της Apivita είναι ότι καλύτερο έχουμε δοκιμάσει και τα liqiod lipsticks από Radiant υπεραγαπημένα! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images