ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΕ Glov.gr |La Beaute d' Effie

Η GLOV ήρθε και στην Ελλάδα για να αλλάξει όσα είχαμε συνηθίσει για το ντεμακιγιάζ του προσώπου μας. Δε σου κρύβω πως ήμουν κάπως δύσπι...

Η GLOV ήρθε και στην Ελλάδα για να αλλάξει όσα είχαμε συνηθίσει για το ντεμακιγιάζ του προσώπου μας. Δε σου κρύβω πως ήμουν κάπως δύσπιστη στην αρχή εάν αυτός ο τρόπος επρόκειτο να δουλέψει. Είμαι εδώ, όμως, για να δούμε μαζί, με φωτογραφίες, και να κρίνουμε το αποτέλεσμα.
Στην αριστερή εικόνα βλέπεις ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ. Στη δεξιά εικόνα έχω ήδη αφαιρέσει το μισό μακιγιάζ (βλ. δεξιά πλευρά) και προσπαθώ να αφαιρέσω τη μάσκαρα με το glov quick treat. Θέλω να σου πω εδώ ότι το μικρό αυτό γαντάκι δεν έχει φτιαχτεί για να αφαιρεί όλο το μακιγιάζ από τα μάτια, αλλά για να διορθώνει μικροατέλειες του μακιγιάζ. Εγώ προσπάθησα να του κάνω ένα απαιτητικό crash test.
Όπως ξεκάθαρα μπορείς να διακρίνεις, το μακιγιάζ έχει εξαφανιστεί (υπ'όψιν ότι στην άλλη μεριά του προσώπου είμαι ακόμα βαμμένη). Η αποτελεσματικότητα τόσο στα μάτια όσο και στο υπόλοιπο πρόσωπο είναι ακριβώς αυτό που ήθελα. Ψέματα δε θα σου πω. Στα μάτια χρειάστηκε να τρίψω λίγο παραπάνω, κάτι που γενικά το αποφεύγω για να μην τραυματίζω τις βλεφαρίδες μου. Ξέρω, όμως, ότι για ένα ταξίδι θα είναι ο μικρός μου σύμμαχος, ώστε να μην έχω μαζί μου χίλια δυο άλλα πράγματα για να ξεβαφτώ. Εάν, όμως, το χρησιμοποιήσω ακριβώς γι' αυτό που έχει φτιαχτεί, να διορθώνω μικροατέλειες, τότε εννοείται πως ανταποκρίνεται τέλεια. Ιδού και παραπάνω πειστήρια! (βλ. κάτω εικόνα)

Ας σου μιλήσω λίγο παραπάνω, όμως για το γάντι αυτό και ποια είναι τα θετικά του και ποια τα αρνητικά του κατά τη γνώμη μου.

+Πράγματι αφαιρεί εξαιρετικά το μακιγιάζ. Εγώ είμαι πολύ αυστηρή με το ντεμακιγιάζ του προσώπου μου. Δε θέλω να έχω ίχνος make-up πάνω μου και το συγκεκριμένο γάντι μου προσφέρει αυτή την πολυτέλεια.
+Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και βρεγμένο με χλιαρό νερό το βράδυ για να χαλαρώσεις το πρόσωπό σου και με παγωμένο το πρωί για να αναζωογονηθείς.
+Έχει διάρκεια ζωής 3 μήνες και θα εξοικονομήσεις αρκετά χρήματα και χρόνο σε σχέση με άλλα καθαριστικά προσώπου.
+Μπορείς να το πάρεις μαζί σου σε ταξίδι και γλιτώνεις σημαντικό χώρο στο νεσεσέρ σου.
+Ξεπλένεται εύκολα με νερό και σαπούνι.
- Θέλει μία ημέρα και κάτι για να στεγνώσει.
- Δε θα στο πρότεινα εάν έχεις ακμή. Επειδή ακόμα και στο πρόσωπο πρέπει να επιμείνεις, μπορεί να ερεθίσεις την ακμή ή ακόμα και να μεταφέρεις τα μικρόβια σε όλο το πρόσωπο.





Συνοψίζοντας και εκφράζοντας την τελική μου άποψη, αφού έχω λογαριάσει θετικά και αρνητικά, καθώς και τις ανάγκες της δικής μου επιδερμίδας, πιστεύω ότι το Glov είναι ιδανικό για μένα. 
Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και μου έχει λύσει τα χέρια. Δε βαριέμαι πλέον να ξεβαφτώ και η διαδικασία γίνεται πολύ πιο γρήγορα απ' ό,τι με κάποιο άλλο καθαριστικό προσώπου. Πολλές φορές ξεπλένω το γαντάκι μου με καθαριστικό προσώπου, ώστε να περιορίζω κατά πολύ τα όποια μικρόβια. Επειδή ταξιδεύω σχετικά συχνά, ο χώρος που έχω γλιτώσει στο νεσεσέρ μου είναι πολύτιμος και πίστεψέ με, είναι πολύ σημαντικό. 

Λες το Glov να ήρθε να αλλάξει τα δεδομένα του ντεμακιγιάζ;
Κάτι μου λέει ότι έχει πολύ δυνατό χαρτί.

Το έχεις δοκιμάσει;
Πως σου φαίνεται σαν ιδέα;
Περιμένω τα σχόλιά σου.

Μέχρι το επόμενο άρθρο στο La Beaute d' Effie
μην ξεχνάς να χαμογελάς
xxx

You Might Also Like

9 σχόλια

  1. Πολυ ομορφη η παρουσιαση σου (κι εσυ φυσικα!!!) περιμενα να ακουσω την γνωμη σου μιας και εχω το γαντακι αλλα δεν το εχω ακομη δοκιμασει! χαιρομαι που δουλεψε σε σενα και ετσι ξεκιναω κι εγω με χαρα τις δοκιμες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δούλεψε πολύ καλά σε εμένα όπως είδες και πιστεύω ότι αξίζει πολύ για τα χρήματά του αλλά και την εύκολη χρήση του ;) περιμένω να δω αν σου άρεσε :D φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Δε το έχω δοκιμάσει αλλά σίγουρα θα ήθελα. Ειδικά με τόσο καλά λόγια που έχω ακούσει γι' αυτό! Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο συστήνω ανεπιφύλακτα! προσοχή όμως γιατί αν έχεις ακμή δε θα σε βολέψει κατά τη γνώμη μου :) Κατά τ άλλα είναι από τους πρακτικούς τρόπους ντεμακιγιάζ που αφαιρούν πραγματικά το μακιγιάζ! :*

      Διαγραφή
  3. όμορφη ιδέα αλλά δεν ξέρω αν θα το δοκίμαζα! Επειδη γενικά κάνω το ντεμακιγιαζ μου πάλι με ένα μόνο προιόν το προτιμώ από το να τρίψω το δέρμα μου :-\

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το τρίψιμο δεν είναι τόσο έντονο όσο φαντάζεσαι. προσωπικά το ίδιο τρίψιμο ασκώ και με ένα μαντηλάκι ντεμακιγιάζ ;) Βέβαια με ένα νεράκι καθαρισμού η πίεση είναι μικρότερη οπότε άμα προτιμάς αυτόν τον τρόπο ντεμακιγιάζ συμφωνώ μαζί σου. Αυτός και το συγκεκριμένο γαντάκι είναι οι αγαπημένοι μου :)

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα για το μικρό γαντάκι ότι είναι για να διορθώνεις και όχι να ξεβάφεις όλο το πρόσωπο. Είναι τέλεια τα glov γιατί απλά τα βρέχεις και κάνεις την δουλειά σου, ειδικά σε ταξίδι είναι σωτήρια. Άσε που αφαιρείς και την μάσκα προσώπου αν θες. Επίσης, θα ήθελα να προσθέσω ότι προκειμένου να περιορίσεις το τρίψιμο, μπορείς απλά να μην "στίψεις" πολύ το γαντάκι σου και να αφήσεις να μουλιάσει λίγο στα μάτια σου (μερικές δευτερόλεπτα). Βρίσκω ότι βοηθάει πολύ να αφαιρεθεί το μακιγιάζ και στα ματια χωρίς πολύ τρίψιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω αλήθεια;;; αυτό το τρικ δεν το γνώριζα. θα το εφαρμόσω με την πρώτη ευκαιρία :D ευχαριστώ πολύυ :*

      Διαγραφή
  5. Το αγαπώ απλά!
    Το έχω σε όλες τις εκδοχές του! Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images