Let's talk about makeup removers| La Beaute d' Effie

Σήμερα είμαι εδώ για να σου μιλήσω για διάφορες μεθόδους ντεμακιγιάζ που έχω δοκιμάσει. Θα σου πω για τα οφέλη αλλά και τα αρνητικά της κ...

Σήμερα είμαι εδώ για να σου μιλήσω για διάφορες μεθόδους ντεμακιγιάζ που έχω δοκιμάσει. Θα σου πω για τα οφέλη αλλά και τα αρνητικά της κάθε μιας, ώστε να σχηματίσεις και εσύ μια άποψη για το τι κυκλοφορεί στην αγορά αλλά και ποιο θα σε βόλευε εσένα προσωπικά.

Πρώτη μέθοδος ντεμακιγιάζ, και προσωπικά από τις πιο αγαπημένες μου, είναι αυτή με τη χρήση ενός νερού michellair. Το Bioderma είναι το πιο καλό νεράκι που κυκλοφορεί εκεί έξω κατά τη γνώμη μου. Αφαιρεί εύκολα το μακιγιάζ, χωρίς να γδέρνει την επιδερμίδα μου, είναι κατάλληλο ακόμα και για επιδερμίδες με ακμή, αφού είναι ευγενικό με το δέρμα και χρειάζεσαι λίγη ποσότητα για να αφαιρέσεις 100% το μακιγιάζ σου. Το βρίσκεις στα φαρμακεία και τις πιο πολλές φορές σε προσφορά.

Επόμενος και πολύ γνωστός τρόπος είναι τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ. Τα καλύτερα για εμένα είναι αυτά από την Pom Pon στη ροζ συσκευασία. Καθαρίζουν εντελώς το πρόσωπο αλλά, όπως πολλοί λένε, δεν κάνουν καλό στην επιδερμίδα. Επειδή χρειάζεται να τρίψεις το πρόσωπο, μεταφέρονται εύκολα τα μικρόβια και η ακμή ξεπροβάλλει. Εάν το χρησιμοποιώ συστηματικά, παρατηρώ πως γεμίζω ανεπιθύμητα σπυράκια. Σίγουρα όμως είναι μια λύση έκτακτης ανάγκης και για τις ημέρες που βαριέσαι να ξεβαφτείς.

Οι δίσκοι ντεμακιγιάζ, οι οποίοι είναι εμποτισμένοι με προϊόν, είναι μια σχετικά νέα μέθοδος ντεμακιγιάζ. Δεν μπορώ να πω πως είμαι φαν αυτής της μεθόδου. Συνήθως δεν ενδείκνυνται για τα μάτια (όπως οι αντίστοιχοι δίσκοι από Nip+Fab), και γενικά προτιμώ να εμποτίζω εγώ το βαμβάκι με προϊόν. Είναι θέμα βολικότητας και σε εμένα δεν ταίριαξε.

Επόμενη μέθοδος είναι το καθαριστικό gel. Λειτουργεί όπως και το σαπούνι που πλένεις το πρόσωπό σου, απλά χρησιμοποιείται για να αφαιρέσει το μακιγιάζ. Απλά πλένεις το πρόσωπό σου και με το πάτημα της αντλίας έχεις αρκετό προϊόν να αφαιρέσεις απόλυτα το μακιγιάζ σου. Δε γδέρνει την επιδερμίδα και αφαιρεί απόλυτα το μακιγιάζ. Το συγκεκριμένο από την Erre Due είναι ένα πολυαγαπημένο προϊόν, το οποίο με έχει βολέψει πολύ εδώ και αρκετούς μήνες.

Για το τέλος σου άφησα έναν εντελώς καινούργιο τρόπο για να αφαιρείς το μακιγιάζ σου. Ένα γαντάκι καθαρισμού από την Glov που του αρκεί μόνο να το βρέξει με νερό για να σου αφαιρέσει το μακιγιάζ. Έχω διαβάσει και πολλές αρνητικές απόψεις γι' αυτό το προϊόν, για το οποίο μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά την άποψή μου εδώ. Δε θα το συνέστηνα σε επιδερμίδες με ακμή, ακριβώς επειδή χρειάζεται να ασκήσεις κάποια πίεση για να αφαιρέσεις το μακιγιάζ, αλλά στη δική μου επιδερμίδα λειτουργεί άψογα. Αφαιρεί 100% το μακιγιάζ, ξεπλένεται εύκολα με νερό και το πιο σημαντικό για εμένα είναι ότι το μέγεθός του μου επιτρέπει να το μεταφέρω εύκολα σε κάθε μου ταξίδι. Ο χώρος που γλιτώνω στο νεσεσέρ μου είναι ανεκτίμητος.


Αυτοί λοιπόν είναι οι τρόποι ντεμακιγιάζ που έχω χρησιμοποιήσει εγώ. 
Εσύ ποιον τρόπο επιλέγεις για να αφαιρείς το μακιγιάζ σου καθημερινά;
xxx

You Might Also Like

7 σχόλια

  1. Προσπερνώ το θέμα Bioderma γιατί θα μιλάω γράφω ώρες για το πόσο το αγαπώ.
    Εγώ χρησιμοποιώ gel καθαρισμού, micellaire και λοσιόν στο τέλος. Έχω αρκετά προβληματικό δέρμα και πρέπει να εξαφανίζεται οποιοδήποτε ιχνος μακιγιάζ. Δεν είμαι καθόλου φαν των μαντηλακίων (ήμουν πριν 15 χρόνια όταν δεν υπήρχαν τόσες εναλλακτικές) και σε καμία περίπτωση δεν θα χρησιμοποιούσα εμποτισμένα βαμβάκια. Waste of time, product and money. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ θέλω να αφαιρώ εντελώς το μακιγιάζ, αλλιώς ξεφυτρώνουν κάτι σπυράκια την επόμενη ημέρα. Λατρεύω και το gel καθαρισμού για είναι εύκολο και αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ. Υπάρχουν κοπέλες που το σαπούνι καθαρισμού από apivita τους αφαιρεί εντελώς το μακιγιάζ (άσχετο) αλλά έπρεπε να στο αναφέρω γιατί κάθε φορά που το ακούω μου πέφτουν τα μαλλιά. Εμένα δεν κάνει τίποτα xD

      Διαγραφή
  2. Το Bioderma για εμένα είναι λατρεία αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και αυτό της erre due! Τα μαντηλάκια έχω σταματήσει εδώ και πολύ καιρό να τα χρησιμοποιώ και όσον αφορά το γαντάκι χαίρομαι που διαβάζω ακόμα ένα review! :)

    http://www.studyaboutfashion.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ βολικό της erre due να σου πω την αλήθεια :D φιλάκια αλεξάνδρα μου <3

      Διαγραφή
  3. Το bioderma είναι μεγάλη αγάπη, αλλά για να νιώσουμε full καθαρό το πρόσωπο θέλουμε οπωσδήποτε gel και νερό (κολλήματα είναι αυτά!) Το Glov το δοκιμάζουμε αυτή την περίοδο και ομολογούμε έχουμε εκπλαγεί. Υπέροχο πράγματι για ταξίδια! Δίσκοι ντεμακιγιάζ όπως και γαλακτώματα δεν μας βολεύουν καθόλου και μαντηλάκια μόνο αν έχουμε ξεμείνει αλλού και χωρίς επιλογές. Πολύ όμορφο και ενημερωτικό post! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τα τελευταία συμφωνώ απόλυταα. Εγώ το bioderma το θεωρώ από τους καλύτερους τρόπους ντεμακιγιάζ. Εννοείται πως μετά θα πλύνω το πρόσωπό μου με σαπουνάκι αλλά με το bioderma βγάζω από το μυαλό μου ότι έχω περίσσιο μακιγιάζ! :D :*

      Διαγραφή
  4. Ωραία ανάρτηση :) Εγώ τα μαντηλάκια τα χρησιμοποιούσα στα ταξίδια, αλλά τώρα με το Glov νομίζω πως βρήκα πιο εύκολη λύση για κάποια μικρή απόδραση. xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images