March Empties• | La beaute d' Effie

Θέλοντας να κάνω τα Εmpties μου πιο ενδιαφέροντα, τα τοποθέτησα σε αυτό το vintage κουτί , οπότε τώρα, ναι! Θα απολαύσω τη διαδικασία...

Θέλοντας να κάνω τα Εmpties μου πιο ενδιαφέροντα, τα τοποθέτησα σε αυτό το vintage κουτί, οπότε τώρα, ναι! Θα απολαύσω τη διαδικασία. Άδειες συσκευασίες του μήνα που μας πέρασε, λοιπόν. Λίγες αλλά τόσες ώστε να σου μιλήσω αναλυτικότερα για την κάθε μία.

Πρώτο προϊόν που τελείωσα είναι το νερό ντεμακιγιάζ Micellaire από την Garnier. Σου έχω μιλήσει γι' αυτό, κατατάσσοντάς το στα προϊόντα που δε θα αγοράσω ξανά. Δεν αφαιρεί σε βάθος το δικό μου μακιγιάζ, ενώ στο μάτια, συγκεκριμένα, βρίσκω ότι δεν αποδίδει καθόλου. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ. Το gel καθαρισμού για λιπαρές/ μεικτές επιδερμίδες με πρόπολη και lime από την Apivita, ήταν ένα προϊόν που βρήκα ότι με βοήθησε αρκετά. Αισθανόμουν ότι καθάριζε σε βάθος την επιδερμίδα μου, ενώ ταυτόχρονα αφαιρούσε και το όποιο υπόλειμμα μακιγιάζ μου είχε ξεφύγει κατά το ντεμακιγιάζ μου.

Αυτό το προϊόν το έχεις ξαναδεί ουκ ολίγες φορές στο blog μου και από αυτό μπορείς να καταλάβεις πόσο εθισμένη είμαι. Ένας αφρός καθαρισμού από την The Basics που με βοήθησε αποτελεσματικά με την ακμή, παρόλο που δεν υπόσχεται κάτι τέτοιο. Θα σου διαρκέσει αρκετό καιρό και θα σε βοηθήσει εάν έχεις λιπαρή επιδερμίδα. Αναλυτικότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ, όπου θα δεις τη γνώμη μου και για άλλα προϊόντα αυτής της εταιρείας.

Ένα foundation που τελείωσα είναι το Infallible 24h-matte από τη L' Oreal. Θα αφήσει υπερβολικά matte την επιδερμίδα σου, μετά όμως από μήνες που το χρησιμοποιούσα κατέληξα πως είναι ένα τελείωμα που δεν το επιθυμώ. Προτιμώ τα πιο φυσικά τελειώματα στα foundations, οπότε δε θα το ξαναπροτιμήσω. Επιπλέον, βρήκα ότι γρήγορα μου εμφάνιζε λιπαρότητα. Η μάσκα προσώπου από τον Korres με καρπούζι για λάμψη είναι ένα προϊόν που μου άρεσε αρκετά. Λάτρευα να τη χρησιμοποιώ κυρίως το καλοκαίρι, λόγω του αρώματός του, και μου φάνηκε ότι πράγματι μου έδινε μια λάμψη στο πρόσωπο.

Μια νέα κυκλοφορία σαμπουάν από τη L' Oreal είναι αυτό με τον άργυλο. Υπόσχεται φρεσκάδα και λάμψη στα μαλλιά για 72 ώρες, ωστόσο, αυτό που μου έκανε εντύπωση και αξίζει να αναφέρω, είναι πως μου καθάριζε σε βάθος τα μαλλιά. Ένιωθα να τρίζουν από καθαριότητα. Αυτό συνεπάγεται πως είχαν μεγαλύτερη ανάγκη για ενυδάτωση, αλλά δεν μπορείς να έχεις και τα δύο. Το έχω ήδη ξαναγοράσει. 


Τελευταίο άφησα το dry shampoo από Batiste. Πολλές απόψεις έχουν ακουστεί για την αποτελεσματικότητά τους. Εάν δεν ξέρεις τι είναι αυτό το ροζ μπουκαλάκι, θα σου πω ότι είναι ένα σπρέι που το ψεκάζεις στις ρίζες των μαλλιών σου και απορροφά την περίσσια λιπαρότητα που έχεις. Στα δικά μου φυσικά σγουρά μαλλιά δεν βρήκα να δουλεύει. Εκτός του ότι δεν απορροφά τη λιπαρότητα, τα αφυδατώνει σε βαθμό που αμέσως θέλω να λουστώ. Αντίθετα, όταν τα ισιώνω και θέλω την τρίτη μέρα να τα φρεσκάρω, ώστε να τα λούσω το βράδυ, το βρίσκω απίθανο. Είναι αρκετά οικονομικό και θα το βρεις στα Hondos Center.

Αυτές ήταν οι άδειες συσκευασίες μου για το μήνα που μας πέρασε.
Έχεις δοκιμάσει κάτι από αυτά;
xxx

You Might Also Like

5 σχόλια

  1. Το νεράκι από Garnier θεωρώ ότι είναι καλό συνδυαστικά με άλλα καθαριστικά (π.χ. με τον αφρό από L'oreal).
    Το συγκεκριμένο dry shampoo ούτε εμένα με ενθουσίασε, το fresh ήταν αρκετά καλύτερο.
    Γενικά τα σαμπουάν από Elvive σου κάθονται καλά (εκτός απ'αυτό)?
    Γιατί γενικά δεν μου κάθονται καθόλου καλά, αλλά ψάχνω για ένα σαμπουάν, που θα μου τα καθαρίζει πολύ καλά, θα τα κάνει ανάλαφρα, αλλά θα τους δίνει & κάποιο όγκο.

    Καλό βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινά μου όχι, δεν μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένη. Παλιά λάτρευα το μπλε με το ροζ καπάκι που ήταν για όγκο. Μου έκανε καλή δουλειά αλλά από κάποια στιγμή και μετά εμφάνισα ξηροδερμία. Για εμένα το καλύτερο είναι το head&saulders. Το συγκεκριμένο είναι καλό και όταν είναι σε προσφορά είναι μια καλή και οικονομική λύση. Δε χάνεις κάτι να το δοκιμάσεις :*

      Διαγραφή
  2. Περιμέναμε πως και πως να διαβάσουμε μία γνώμη για το σαμπουάν με την άργιλο γιατί θέλουμε πολύ να το δοκιμάσουμε. Τώρα ξέρεις, όπως πάντα, δεν συμφωνούμε σε όλα. Ο εφευρέτης των Batiste είναι ο ήρωάς μας (προτιμάμε βέβαια το original), το Infallible επίσης μας έκατσε υπέροχα (αλλά μιλάμε για επιδερμίδα πιο λιπαρή από το λιπαρή) και τη μάσκα με το καρπούζι πέρα από την ωραία μυρωδιά τη βρήκαμε άχρηστη. :P Αυτά! Πολύ ενδιαφέρον post για ακόμη μία φορά! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα. Ταιριάζουμε στην άποψη στο 100% βλέπω :Ρ Τι να πω βρε κορίτσια. Μπορεί να μην έχω βρει ακόμα ΤΗΝ μάσκα για λάμψη και έτσι αυτή του Korre να μου φαίνεται υπέροχη. Θα δείξει με τον καιρό. Σας φιλώ :*

      Διαγραφή
  3. Αν και με μεικτή προς λιπαρή επιδερμίδα χρησιμοποιώ το Infallible της Loreal (οχι το ματ αν που το επόμενο που θα δοκιμάσω θα είναι αυτό) και ομολογώ οτι με έχει αφήσει ικανοποιημένη σαν αποτέλεσμα! Ρίχτου μια ματιά ίσως με κάποιο δείγμα στην αρχή μπορεί να σου κάτσει καλύτερα!
    Το σαμπουάν με άργυλο επίσης θα είναι άμεσα στις επόμενες αγορές μου μια που υπόσχετε πολλά κι ελπίζω να τα κάνει! Το συγκεκριμένο Dry shampoo προσωπικά το αγαπώ, αλλά αυτό είναι υποκειμενικό, ίσως όντως να μην βοηθά στα σγουρά μαλλιά δεν γνωρίζω γιατί τα δικά μου είναι ίσια σπαστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images